Založ si blog

Láska na druhý pohľad

   Niektorý ľudia no skôr tí láskový nadšenci veria v lásku na prvý pohľad a pripúšťam možnosť že majú pravdu. Ale nie vždy som tomu verila aj ja , bolo v mojom živote obdobie,  keď som lásku akoby ignorovala a nepripúšťala si ju k sebe.

Teda ak neberiem do úvahy rodičovskú či súrodeneckú  alebo dokonca kamarátsku lásku áno voči týmto druhom lásky som nemala nič a pokojne som ich prijímala a takisto aj ja som lásku dávala. Ale predstava partnerskej lásky sa my zdala nereálna  a neverila som že práve ja zažijem raz na vlastnej koži ten pocit ,, motýľov v bruchu´´. No a to čo sa my zdalo také neuveriteľné sa  stalo za krátku dobu aj skutočnosťou.

    Dovtedy som však blúdila akoby čiernobielym svetom bez farieb , bola som nevedomá lebo som nevedela o čo všetko prichádzam. A keďže som lásku k mužovi nikdy predtým nezažila ten pocit keď sa to stalo bol o to intenzívnejší a ja som zrazu nevedela ako sa mám správať.

    Bolo to pre mňa nové  a ja som bola celkom nesvoja. Zo začiatku som sa tomu dokonca aj bránila lebo som si nevedela uvedomiť že je to skutočnosť. Že sa to deje tu a teraz a hlavne že ja som tou osobou ktorej sa to deje. A keďže som lásku ešte nezažila tak som sa bála či v nej budem dobrá, asi zbytočná obava neviem ale vtedy sa my hlavou vírilo toľko myšlienok a moje pocity boli zrazu celkom iné ako doposiaľ. Bolo to asi také ako keď zrazu prídete do inej krajiny ktorá je na míle vzdialená vašej rodnej domovine a má asi milión odlišnosti na ktoré nie ste pripravený a pomaly ich začínate spoznávať a odhaľovať všetky jej zákutia. Tak aj ja som bola akoby turistom v svojom milostnom živote, asi je to čudné ale fakt som sa cítila ako v inom svete. Hoci som stále bývala na rovnakom mieste moje oči mali akoby strojnásobení jas a videla som veci inak, krajšie.  Hoci som nemala pevnú pôdu pod nohami čo sa týka lásky k mužovi a nebola som si v mnohých veciach istá. Najradšej by som si bola prečítala nejaký návod na zvládnutie tejto mojej situácie , ale potom som na to prišla. Ak niekoho začínate milovať nepotrebujete ani rady odborníkov na lásku, ani rady najlepšej priateľky aj keď nie je na škodu si ich vypočuť ale dôležitá je jediná vec,  a síce rada vášho srdca, lebo ak sa srdce už raz rozhodlo jeho rozhodnutie je to najdôležitejšie.

      A vtedy som pochopila že ja a on začíname spolu celkom nový život bok po boku. Hlavné bolo v tej chvíli len to, alebo až to  že ho začíname spolu a že obaja si píšeme svoju knihu sami.

     Na našej ceste nás čakalo veľa dobrodružstiev, ako nieže by sme z zniekadiaľ skákali napríklad z lietadla alebo vyhľadávali adrenalín , pre mňa bolo dobrodružstvom aj také naše spoločné vstávanie alebo naše prvé spoločné varenie. Všetky zážitky ktoré doposiaľ v mojom živote chýbali a som rada že tá prázdna diera v mojej duši , v mojom srdci sa pomalinky zaplátala a že som našla svoju druhú polovičku. Hoci bol prvý muž v mojom živote vyšlo nám to až na druhý krát, teda celé sa to začalo až na druhý pohľad.

 Že prečo dozviete sa nabudúce… 🙂laska

 

Ako osudový zážitok zmení pohľad na život – je motivácia doležitá?

21.04.2014

V tomto článku by som Vám chcela dokázať ako môže jedna udalosť zmeniť pohľad človeka na život a to, že bez cieľa a motivácie k nemu sa jednoducho nedá žiť len existovať. Sme ľudia, náš deň nejakým spôsobom začne a to znamená, že musí aj skončiť. Deň má 24 hodín. Čas, ktorý nám je daný na to, aby sme ho nejako naplnili a je na nás ako sa rozhodneme [...]

Tri krsty

12.01.2014

Dnešok pokladajú kresťania za deň, kedy bol pokrstený Ježiš Kristus, Jánom Krstiteľom v rieke Jordán. Ježišovo verejné účinkovanie medzi ľudom, sa začalo práve touto udalosťou, keď na neho zostúpil duch svätý v podobe holubice a z neba zaznel hlas ,,Ty si môj milovaný Syn, v tebe mám zaľúbenie.“ Kristus sa krstom zriekol seba samého. (Flp 2,7) Zriekol sa [...]

Koniec je nový začiatok alebo odchod starého príchod nového. . .

30.12.2013

Využili ste 365 dní roka 2013 naplno? Ak nie… nič sa nedeje, je tu nová šanca prežiť 365 dní roka 2014 úplne inak ako tých predchádzajúcich. To čo bolo nedokážeme zmeniť, minulosť je nenávratne preč a preto nemá zmysel ľutovať čo sa stalo alebo čo sa nestalo , či to čo sme nestihli spraviť, či na čo sme nemali odvahu. Život nám opäť dáva 365 dní, teda [...]

Tunde Onakoya

Nigérijský šachista prekonal rekord, na Times Square hral šach cez 58 hodín

20.04.2024 17:26

Tunde Onakoya dúfa, že sa mu vďaka tomuto výkonu podarí zhromaždiť milión dolárov na podporu vzdelávania detí v Afrike.

Medveď

Vlani 14, tento rok už 10. Stretnutie s medveďom môže mať fatálne následky. Ale čo stretnutie s diviakom?

20.04.2024 15:49

Medveď reaguje útokom alebo agresívnym prístupom častejšie voči ľuďom, ktorí sú pri stretnutiach aktívni.

Krádeže áut USA - 2016

Zo závodu ukradli a predali súčiastky za trištvrte milióna eur, polícia obvinila šesť páchateľov

20.04.2024 15:18

V prípade preukázania viny hrozí obvineným trest odňatia slobody na desať až pätnásť rokov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 9
Celková čítanosť: 45530x
Priemerná čítanosť článkov: 5059x

Autor blogu